evelinaevander.blogg.se

En helt vanlig tråkig blogg men jag vågar skriva vad jag tänker!

Torsdag

Publicerad 2013-03-07 17:58:53 i Allmänt,

Har läst en massa bloggar idag och kom på att jag saknar min egen, även om jag inte haft tiden till det innan så lär jag få det nu och året ut, alla som känner mig vet att jag inte kan stava men ni som lär få koden vet det nu (så alla ordpoliser lär ha något att göra)=) 
 
På onsdagar går mia på grötö, jag bara älskar Mia Skäringer, hon är så på riktigt. Igår sa hon att hon kollar på kvinnor och deras kroppar på badhuset, deras bristningar som är bevis för att de levt och fött barn är så vackert, men det betyder inte att man tycker att dem (bristingarna) är snygga på sin egen kropp, precis så tycker jag och att mjuka "mulliga" kvinnor utstrålar något tryckt (mammigt) men inte fan vill jag själv vara en mullig mamma som har en randig mage =b tyvärr så är det den jag är idag men hoppas på att bli lite snyggare om några månader, exakt tre har jag på mig innan det är dax att dra på sig en bikini.
 
Idag har jag fått gjort en massa, fixat vasken från massa svart, kladdigt skit så nu kan vi tvätta igen=) bästa Bete var här sen gick vi ner i byn, ångrade mig direkt för igentligen orkar jag inte gå så långt!
 
10 dagar kvar tills bf och jag känner att jag skiter i hur jävla ont det gör för nu vill jag ha ut henne. Tur så kommer stora flickan hem imorgon så jag har lite annat att göra än att tänka på hur synd det är om mig;)
Älskade stora syster Jonna som jag älskar över allt annat, hon börjar tjata om när hennes lillasyster ska komma och jag önskar att jag kunde berätta det för henne (skulle vara bra om man fick en exakt dag ha ha)
Har haft mycket samandragningar idag men va fan det har jag ju haft sen vecka 15
Imorgon ska jag till bm så får se vad hon tror ;)
 
Nä nu ska jag göra lite mat, hemma gjort kebab talrik blir det idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela