evelinaevander.blogg.se

En helt vanlig tråkig blogg men jag vågar skriva vad jag tänker!

mina bästa gravidtips

Publicerad 2013-03-07 20:40:54 i Allmänt,

* varje kväll har jag smörjt in magen med kronans bodylotion, det är en bra (billig) kräm som är rik på vitamin E och sheasmör som ska vara bra mot bristningar.
* Läste att det var bra för underlivet att dricka te med hallonbladste, man ska börja dricka det 2 mån innan BF så hjälper den musklerna i flickmagen att jobba på och man kan få en lättare förlossning, köpte teet i svedala på natturapoteket och det var skit gott =) ca 30 kr
Jag hade inga saker svar efter min första dotter (inte skulle det blir fler barn här inte;) så jag kom snabbt på att köper man något litet till bebisen varje månad så blir det inte så jävla dyrt, jo så klart blir det dyrt men känns inte riktigt så
.
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela