evelinaevander.blogg.se

En helt vanlig tråkig blogg men jag vågar skriva vad jag tänker!

Ingen bebis bara snö

Publicerad 2013-03-10 08:36:45 i Allmänt,

Ha ha eller God morgon!!!!
Först ett stort grattis till min lillebror som fyller år idag <3
Snart frukost med mannens mor och far, sen blir det loppis.
Tänker nästan skita i att åka till vellingeblomman för vem vill handla vårblommor när det snöar???
Inatt har jag fått sova utan smärta "tack" men fortfarande ingen bebis, 7 dagar kvar till BF....Hjälper inte att man har en fyraåring som frågar stup i kvarten när hennes lillasyster ska komma. Tro mig jag skulle vilja klämma ut henne nu men man får väl vänta tills bebisen är redo. Nä nu tycker dottern att jag ska kolla på tv´n varför mamma mu är skadad, hmmmm
Ha en trevlig söndag i snön =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela