evelinaevander.blogg.se

En helt vanlig tråkig blogg men jag vågar skriva vad jag tänker!

God morgon fredag

Publicerad 2013-03-08 08:29:48 i Allmänt,

Idag är det lugnt fram till kl 13, sen blir det BM, efter det ska jag hämta hem lillan från dagis (jag och mitt ex har varannan vecka och byter på fredagar) sen hem till mamma, för att sen åka till stan och fixa skor till familjen, ja jag ska inte ha nya skor just nu för ärligt så vet jag inte vilket storlek jag kommer ha efter denna graviditeten, nu har jag nog 43 och det e ju något jag hoppas på försvinner snart.
Blir att åka till vällingeblomman på söndag, ska bli kul att få göra något, blir nog att handla lite vårblommor =) ja ja nu ska jag dricka mitt kaffe i lugn och ro. ps 9 dagar kvar till BF men hon får gärna komma när som ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela