evelinaevander.blogg.se

En helt vanlig tråkig blogg men jag vågar skriva vad jag tänker!

bb väskan, 8 dagar kvar =)

Publicerad 2013-03-09 09:31:23 i Allmänt,

Viktigt
 
 
  • Journalen från mvc och id kort
  • Kamera

Skönt att ha med:

 

  • Lypsyl.
  • Bebiskläder, 2 av allt och mössa
  • tidning till gubben.
  • Bilstol till bebisen.
  • Innetofflor ganska snygga från netto;)
  • Pengar till parkering men de tar även kort i Lund.
  • Sköna kläder till mig, mjuka kläder och stora trosor.
  • Kläder för hela familjen att åka hem i.
  • Favoritschampot och lyxtvålen för att få känna sig så fräsch det bara går efter en förlossning.
  • Hårsnoddar.
  • Amningsbehå.
  • bebis lakan (skulle man ha med till Lund)
  • Mjuk filt
  • napp
  • blöjor och tvättlappar

Kommentarer

Postat av: Renée

Publicerad 2013-03-10 21:22:27

Du får blöjor, våtservetter i den väskan. Ett pkt pampers o ett pkt libero! Lakan hade jag inte med mig och det var inget jag saknade... Ni parkerar i parkeringshus o de tar endast kort!! Lycka till:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela